case
Adecco Group Nederland Kick-Off 2025

Eind januari organiseerde The Adecco Group Nederland, in samenwerking met eventbureau Carbon Events, een jaarlijkse Kick-Off voor meer dan 400 collega’s bij Gooiland. Het doel? Inspireren, verbinden, terugblikken op de successen van 2024 en vooruitkijken naar de ambities voor 2025. Na een plenair programma in het theater, boeiende break-out sessies en een gezellige borrel, werd de dag afgesloten met een heerlijk streetfood diner.
Een goede start van de dag
De ontvangst bij de theateringang markeerde het begin van een dag vol inspiratie. Gekleurde uplights en stijlvolle branding in de huisstijl van The Adecco Group, verzorgd door eventbureau Carbon Events, creëerden een indrukwekkende entree. De hele wand richting de ontvangstruimte was volledig in stijl van het evenement gepersonaliseerd met grote muurstickers. In de Green Center werden de gasten verwelkomd door de heerlijke geur van versgebakken koeken vanuit de Gooiland Bakery-stand. Een perfecte start van de Kick-Off!
Na dit warme ontvangst verzamelden de gasten zich in het theater voor het plenair programma. De LED-kaders, volledig afgestemd op de branding in de rest van de locatie, gaven de ruimte een indrukwekkende uitstraling. De energie in de zaal was direct voelbaar en de gasten waren er helemaal klaar voor. Let’s get started! Tijdens het programma was er volop beleving. Van robothonden die het podium veroverde met hun indrukwekkende prestaties tot grote rode ballonnen die uit de lucht vielen tijdens een awardshow.
Een smaakvolle afsluiting
Na een middag vol inspiratie en waardevolle inzichten was het tijd voor een welverdiende borrel. Er werd afgetrapt met een verrukkelijk glas bubbels, geserveerd door onze hostessen En de borrelsnacks mochten uiteraard niet ontbreken. Langzaam vloeide de netwerkborrel over in een sfeervol streetfood diner, met Buddha bowls en malse hamburgers. Voor de liefhebbers waren er ook vega burgers – net zo lekker! Het was de perfecte afsluiting van een geslaagde middag, waar samenwerking en gezelligheid naadloos in elkaar overgingen.
Benieuwd hoe alles tot leven kwam? Bekijk de aftermovie hier!


Het evenement in het kort
- Kick-Off event
- Ruim 400 gasten
- Gooiland Bakery-stand
- Locatie in branding huisstijl opdrachtgever
- Met interactief programma vol verrassende technologie
- Gethematiseerde LED-kaders in het theater
- Break-out sessies in de theaterzaal, Cineac en Jeanne Roos
- Informele netwerkborrel
- Streetfood diner, met uitgebreid aanbod, zowel vega als glutenvrij
- Dj als extra sfeermaker