case

Indeed FutureWorks Benelux door De Artiesten bij Gooiland

In november verzamelden 500 gasten zich voor het Indeed FutureWorks Benelux evenement. Tijdens dit event kregen HR-managers en recruitmentprofessionals een exclusief kijkje achter de schermen bij Indeed. Gooiland werd getransformeerd in de kenmerkende kleuren van het merk, waarbij de hele locatie met branding was aangekleed en je meteen een wauw-effect kreeg bij binnenkomst. Door een voortreffelijke samenwerking met evenementenbureau De Artiesten & Indeed zag de locatie er uitmuntend uit.

Laat je verrassen door de blauwe oase

De dag begon met een warm ontvangst in de Green Lounge onder het genot van een heerlijk kopje koffie of thee uit onze eigen theetuin. Hierna werden de smaakpapillen nog meer geprikkeld met een smaakvolle lunch. Van overheerlijke sandwiches tot aan seizoensgebonden soepshooters: het was een waar genot. Na deze rijkgevulde lunch, verzamelden de gasten zich in het theater voor een plenair programma. Het theater was omgetoverd tot een prachtige blauwe oase waar elk detail perfect was uitgewerkt. Op het podium stonden blauwe led-schermen met het dagprogramma gepresenteerd. Hier werd het evenement officieel geopend door de Managing Director van Indeed.

Na een inspirerend programma was het tijd voor een korte pauze. De gasten verzamelden zich opnieuw in de Green Lounge, met als hoofddoel: netwerken. Dit werd gedaan onder het genot van heerlijke, gezonde smoothies en een traditioneel Hollands tafelgarnituur. De ruimte was volledig voorzien van branding. Met behulp van uplights en ledverlichting transformeerden we de Green Lounge geheel in thema naar een ‘Blue Lounge’. Ook aan de kleinste details zijn gedacht, zo waren onze witte pilaren omgetoverd in de kleuren van het bedrijf en de statafels waren voorzien van branded foamboarden. De locatie zag er verbluffend uit. Na deze welverdiende pauze keerden de gasten terug naar het theater, waar het plenaire programma werd voortgezet. Back to business!

Afsluitende borrel
Na een intensief programma was het tijd voor een borrel in de Green Lounge. Tijdens de borrel werden er smakelijke streetfood-gerechtjes geserveerd, zoals een malse yakitori en heerlijke bitterballen. Het was een geslaagde dag.

Het evenement in het kort

  • Locatie excusief afgehuurd
  • Locatie volledig voorzien van branding
  • 500 gasten
  • Netwerkborrel in de Green Lounge
  • Rijkgevulde lunch
  • Plenair programma in het theater
  • Ruimtes verlicht in de blauwe kleur van het merk