case

NLPO Inspiratiedag

Begin november verzamelden 300 gasten zich voor de NLPO Inspiratiedag bij Gooiland. We toverden onze evenementenlocatie om naar de roze brand-kleuren van NLPO. Ook de narrowcastingschermen werden ingezet voor een branding-boost. Het was een geslaagde dag in een prachtige setting.

De locatie kleurde roze
Na een ontvangst in de roze gekleurde Green Lounge met koffie, thee uit onze eigen theetuin en zoete lekkernijen, startte in de ochtend het plenaire programma in het theater. De ruimte was sfeervol verlicht in de roze kleuren van het merk. Hier werd de inspiratiedag geopend en vertelden de sprekers over hun jarenlange ervaring als nieuwsmaker en benadrukten ze het belang van lokale journalistiek. Onwijs interessant! Na afloop namen de gasten deel aan inspirerende sessies in onze 13 subruimtes. De uplights in de Cineac en Green Area kleurden roze. Het zit ‘m allemaal in de details, nietwaar? Na een intensief programma was het tijd voor een overheerlijke lunch. De gasten konden genieten van luxe belegde bagels, seizoensgebonden soep en een overheerlijk broodje kroket. Na een rijkgevulde lunch waren de gasten weer klaar voor de volgende inspirerende sessies.

Van een feestelijke uitreiking naar netwerkborrel
Na een intensieve dag sluiten we af met een plenair programma in het theater, waar een feestelijke uitreiking plaatsvindt: de vrijwilliger van het jaar! De dag werd afgesloten met een netwerkborrel in de Green Lounge. Onder het genot van heerlijke tafelhapjes en een drankje bespreken de gasten alle indrukken van de dag. Want wat was het een geslaagde dag!

Het evenement in het kort

  • Ruimtes verlicht in de roze kleur van het merk
  • 300 gasten
  • Gebruik van de hele locatie
  • Inspirerende sessie
  • Informeel netwerkborrel
  • Rijkgevulde lunch
  • Plenair programma in het theater