Cineac
De Cineac, vernoemd naar de Amsterdamse journaalbioscoop uit 1934 van ‘onze’ architect Jan Duiker, biedt een sfeervolle setting voor plenaire sessies. Maar is ook ideaal als beursvloer of voor diners en borrels vanaf 200 personen.

Het podium voor jouw sprekers
Wie de Cineac binnenstapt, ervaart direct de open, lichte uitstraling die zo typerend is voor Duikers visie. Maar wist je dat de ruimte, met kenmerkende houten vloer en industrieel plafond pas jaren later is aangebouwd? De Cineac is een fijne ruimte, voorzien van state-of-the-art techniek en biedt plaats aan maar liefst 300 personen. En dankzij het het 22 m2 projectiescherm, een halfrond podium en sfeervolle ledverlichting is hij perfect voor verschillende soorten subsessies.
Kenmerken Cineac
- Onderdeel van de Radio Zone
- Geschikt voor plenaire sessies tot 300 gasten
- Flexibel inzetbaar als plenaire-, beurs en borrel ruimte
- Een lichte ruimte met veel natuurlijk daglicht
- Uitgerust met state-of-the-art techniek
- 22m2 projectiescherm voor hoogwaardige presentaties
- Groot rond podium voor een dynamische opstelling
Veel gestelde vragen
Heb je een vraag over de mogelijkheden van onze locatie of over de faciliteiten? We hebben de antwoorden op de meestgestelde vragen voor je op een rij gezet.
Werkt Gooiland met een vaste AV-partner?
Ja, Gooiland werkt samen met een vaste AV-partner: First Impression. Dankzij deze samenwerking kunnen wij hoogwaardige audiovisuele ondersteuning bieden, volledig afgestemd op jouw evenement.
Zit er al standaard meubilair inbegrepen in de locatiehuur?
Ja, het standaard aanwezige meubilair is inbegrepen bij de locatiehuur. Voor een volledig overzicht van de meubels kun je altijd terecht bij onze account- en eventmanagers. Daarnaast werken wij met vaste leveranciers, waardoor inhuur van extra meubilair mogelijk is. Wij kunnen dit volledig voor je verzorgen, geheel naar wens en uitstraling.
Kan er rekening gehouden worden met dieetwensen of allergieën?
Ja, uiteraard houden wij daar graag rekening mee. Mocht je dieetwensen of allergieën hebben, geef deze dan vooraf door aan onze eventmanagers. Zij zorgen ervoor dat hier tijdens het evenement zorgvuldig rekening mee wordt gehouden en dat alles duidelijk wordt aangegeven. Mochten er tijdens het evenement nog gasten zijn met dieetwensen of allergieën, aarzel dan niet om dit ook op dat moment bij de eventmanager te melden. Hij of zij zal altijd met de chef overleggen om een passend alternatief aan te bieden.
Is er een laad- en losruimte beschikbaar?
Ja, wij bieden diverse plekken rondom de locatie beschikbaar voor laden en lossen. Neem hiervoor contact op met onze account- of eventmanagers; zij helpen je graag bij het vinden van de meest geschikte laad- en losruimte.

Benieuwd
naar de
mogelijk
heden?
Neem vrijblijvend contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden. Patrick en Megan geven je graag een rondleiding.