Hans Idzerda

De Hans Idzerda is vernoemd naar de presentator van het allereerste Nederlandse radioprogramma in 1919. In deze ruimte vind je echter geen radiostudio, wel is-ie perfect geschikt voor workshops, break-out of brainstormsessies tot 50 personen.

Centraal gelegen subruimte

Gelegen in het hart van het gebouw, bevindt de ‘Hans’ zich in de bruisende Radio Zone. Hier komt alles samen: geschiedenis, techniek en inspiratie. Dankzij de natuurlijke lichtinval is deze ruimte ideaal voor wie tijdens een intensieve bijeenkomst goed alert wil blijven. Het strakke interieur en de state-of-the-art techniek in deze ruimte maken van de Hans Idzerda een veelzijdige ruimte voor elke gelegenheid. En met een beetje magie toveren we de Hans om tot een gezellige bruine kroeg vol Hollandse meezingers. (Ja, echt waar!)

 

Kenmerken Hans Idzerda

  • Onderdeel van de Radio Zone
  • Multifunctioneel inzetbaar voor elk type evenement of bijeenkomst
  • Uitgerust met akoestische panelen voor een optimale geluidskwaliteit
  • Een lichte ruimte met veel natuurlijk licht
  • Moderne inrichting
  • Beschikt over state-of-the-art techniek
  • Voorzien van 98-inch schermen

Veel gestelde vragen

Heb je een vraag over de mogelijkheden van onze locatie of over de faciliteiten? We hebben de antwoorden op de meestgestelde vragen voor je op een rij gezet.

Waar komen de namen van de (sub)ruimtes vandaan?

Mies Bouwman, Joost den Draaijer, Anton Philips: klinken deze namen je bekend in de oren? Dat kan kloppen, want ze hebben allemaal een belangrijke rol gespeeld in de radio- en televisiegeschiedenis. Met Hilversum als standplaats vonden wij het bij Gooiland dan ook meer dan passend om onze subruimtes te vernoemen naar deze belangrijke en unieke mediacoryfeeën. Benieuwd naar de namen van onze subruimtes? Lees het hier.

Hoe gaat Gooiland om met voedselverspilling?

Gooiland werkt samen met Too Good To Go om overgebleven verse producten na evenementen aan te bieden aan mensen in de buurt, zodat voedsel niet verloren gaat. Daarnaast maken we van afgekeurde of gekneusde groenten dagverse soepen. Dankzij maandelijkse rapportages houden we onze voedselstromen nauwkeurig in de gaten en werken we actief aan onze zero waste-doelstelling.

Wat zijn de brandingsmogelijkheden bij Gooiland?

Bij Gooiland kun je jouw evenement volledig afstemmen op de uitstraling van je merk of product. Maak direct indruk met een opvallende entree en verwelkom je gasten met wapperende baniervlaggen. Zo is meteen duidelijk dat ze op de juiste plek zijn. Wil je nog meer opvallen? Laat jouw merk stralen met grote raamstickers en voeg een loper in jouw huisstijlkleuren en logo toe bij de entree. Zo zorg je voor een onvergetelijke eerste indruk! Bovendien kun je je evenement extra kracht bijzetten met lichtletters in jouw bedrijfsnaam. Zo presenteer je jouw merk op een unieke en zichtbare manier. Wil je nóg meer creatieve ideeën ontdekken? Bekijk hier onze blog over brandingsmogelijkheden.

Heb je nog vragen? Neem dan gerust contact op met onze account- en eventmanagers, zij denken graag met je mee!

Waarvoor kan ik de narrowcastingschermen inzetten?

Waarvoor kan ik de narrowcastingschermen inzetten?
De narrowcastingschermen bij Gooiland bieden een krachtig middel om je boodschap tijdens het evenement extra onder de aandacht te brengen. Denk aan het tonen van het dagprogramma, promotionele content, video’s of welkomstboodschappen. Omdat de schermen verrijdbaar zijn, zet je ze flexibel in op verschillende plekken door de locatie, zoals bij de entree, tussen de foodstands of bij de subruimtes. Onze account- en eventmanagers adviseren je graag over de toepassingen!

Ruimte met
eigen ogen zien?

Neem vrijblijvend contact met ons op en vraag naar de mogelijkheden. Patrick en Megan geven je graag een rondleiding.